Dzieciństwo to okres życia, który powinien być czasem poznawania świata, zabawy i beztroski. Jednak w przypadku wielu dzieci tę beztroskę przerywa choroba, a ich codziennością stają się gabinety lekarskie i szpitalne ściany. O onkologii dziecięcej wiemy coraz więcej, ale wciąż mówimy o niej za mało. Ważne jest zarówno zwiększenie świadomości, jak i realna pomoc. Dlatego bez wahania dołączyliśmy do Kampanii Złotej Wstążki, wspieranej przez naszego Partnera i Sponsora pokazów LOTOS Gdynia Aerobaltic – Grupy LOTOS.

Jak można pomóc? To banalnie proste! Wystarczy kupić kawę w Cafe Punkt na stacji LOTOS, a 10 gr z każdego sprzedanego kubka trafi do Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która już od niemal 30 lat wspiera najmłodszych pacjentów w walce z nowotworami. Warto również zachęcić do pomocy innych, np. publikując w social mediach zdjęcia z kawą oraz hasztagiem #kazdakawapomaga.

Szczegóły akcji można znaleźć na stronie www.zlotawstazka.pl

News